Reclama Google Adwords

Back to Blog: Promovare site » Optimizare web » Web Design
Reclama Google Adwords

Reclama Google Adwords

Reclama Google Adwords
5 (100%) 2 votes

Sistemul Google AdWords este o metoda simpla si foarte eficienta de web advertising care te ajuta sa ajungi la un public foarte vast cu costuri scazute. Datorita popularitatii sistemului Google AdWords si a celorlalte site-uri afiliate la Google, iti poti promova produsele catre un public larg fara costuri la fel de mari ca cele necesare pentru alte tipuri de advertising. Google AdWords iti ofera posibilitatea de a ajunge la potentialii clienti la momentul potrivit, sporindu-ti sansele de profit.

Sunt foarte multi utilizatori care cauta pe Internet produsele de care au nevoie asa ca Google AdWords te ajuta ca reclama ta sa fie la locul potrivit in momentul potrivit. Prin sistemul Google AdWords, ajungi mult mai usor la publicul tinta; de fapt, Google AdWords ti-l serveste pe tava. Acest lucru este posibil pentru ca prin sistemul Google AdWords reclama ta este afisata deasupra sau langa rezultatele cautarii utilizatorului daca acesta a tastat termeni relevanti pentru continutul site-ului tau. Astfel, de fiecare data cand reclama ta este accesata, Google AdWords iti mai aduce un potential client.

Prin sistemul Google AdWords reclama ta ajunge la publicul tau tinta in cel  mai eficient mod posibil, mai ales ca nu trebuie sa platesti decat daca reclama ta este accesata. Google AdWords nu percepe nici o taxa doar pentru afisarea reclamei. Ceea ce trebuie sa faci tu este sa verifici in permanenta performanta reclamei pentru a vedea daca este nevoie de una mai buna. Pentru asta, Google AdWords iti ofera un serviciu de monitorizare a numarului de accesari zilnice pentru a vedea daca reclama isi face treaba sau nu. Asadar, prin sistemul Google AdWords ai control complet asupra costurilor de advertising.

In afara de banii licitati pentru cuvintele cheie, Google AdWords mai percepe o singura taxa de activare a contului tau Google AdWords. Acest lucru iti da posibilitatea sa beneficiezi de diverse instrumente care sa te ajute in realizarea reclamei, precum si sa alegi diverse formate pentru reclama ta. Google AdWords iti pune la dispozitie reclame de tip text, imagine sau chiar video si in plus, o poti schimba oricand doresti pentru a-ti maximiza numarul accesarilor.

Ceea ce este cel mai grozav la sistemul de advertising Google AdWords este ca tu iti alegi cuvintele cheie si mai ales, tu alegi si cat vrei sa platesti. Cu cat platesti mai mult, cu atat Google AdWords iti va afisa reclama mai frecvent sau in fruntea sectiunii Google AdWords din paginile de rezultate sau de pe alte site-uri pe care le alegi tot tu.

Responsabilitatea ta este sa compui o reclama captivanta pe care sa o afiseze Google AdWords, o reclama care sa se diferentieze de cele ale competitorilor. Poti prezenta pe scurt oferte speciale, reduceri de preturi, in orice caz, ceva care sa atraga atentia si interesul utilizatorilor.

Pentru a adăuga un anunţ trebuie să parcurgeţi următorii paşi:

  • creaţi date de conectare pentru client
login Pentru a începe, intraţi pe adwords.google.ro şi daţi click pe butonul Începeţi acum.

Pentru a crea un cont AdWords, trebuie doar să introduceţi o adresă de e-mail validă şi o parolă. Apoi veţi putea intra oricând în contul dumneavoastră AdWords online, la fel cum intraţi şi pe un cont online.

De aici veţi putea modifica setările sau consulta rezultatele anunţurilor dumneavoastră AdWords.

  • stabiliţi bugetul
budget Unul dintre avantajele programului Google AdWords este că dumneavoastră decideţi cât doriţi să plătiţi. Mai mult, nu alegeţi numai suma totală pe zi, ci şi suma pentru fiecare vizitator al site-ului. În plus, suma pe care o plătiţi depinde de gradul de succes al anunţului. Plătiţi numai atunci când un utilizator dă click pe anunţul dumneavoastră. Această abordare a permis programului AdWords să devină cunoscut ca platformă de publicitate eficientă din punctul de vedere al costurilor, destinată afacerilor de toate tipurile şi dimensiunile. Bugetul se stabileşte în meniul Setări şi reprezintă suma maximă pe care doriţi să o plătiţi într-o zi. Puteţi modifica acest buget în orice moment. Dacă nu sunteţi sigur ce sumă să introduceţi, începeţi cu un buget de 1-2 euro/ zi.
  • alegeţi suma cost-pe-click
cost Selectaţi opţiunea „Licitare automată” din meniul „Licitare şi buget” şi introduceţi o limită pentru suma licitată CPC, de exemplu în valoare de 0,25 EUR. Puteţi alege această limită pentru a seta suma maximă pe care doriţi să o plătiţi pentru fiecare vizitator al site-ului dumneavoastră. Preţul mediu pe care va trebui să-l plătiţi în realitate va fi întotdeauna mai mic decât această sumă. Apoi, AdWords va modifica sumele licitate şi poziţia anunţului în mod automat şi dinamic (setarea automată a sumei licitate). În acest fel, se va maximiza numărul click-urilor pe care le veţi primi pentru anunţ, precum şi bugetul, în timp ce AdWords va minimiza automat preţul pe care îl veţi plăti pentru un click sau pentru un vizitator al site-ului dumneavoastră. Preţul pe care îl plătiţi pentru click-urile pe anunţuri nu va depăşi niciodată limita indicată de dumneavoastră.
  • creaţi anunţuri
create Este foarte simplu să creaţi un anunţ. Nu se aseamănă nicidecum cu scrierea unui anunţ de ziar. Un avantaj cheie al programului AdWords este că puteţi modifica şi îmbunătăţi anunţurile în orice moment.
  • selectaţi cuvinte cheie pe baza cărora anunţul să apară la căutări
search Cuvintele cheie sunt termenii şi combinaţiile de cuvinte care, dacă sunt căutate de utilizatori, vor afişa anunţul dumneavoastră. Este important să selectaţi cuvintele cheie cu grijă, pentru că acestea vor stabili publicul care va vedea anunţurile. Însă nu vă faceţi griji. Puteţi oricând să adăugaţi cuvinte cheie noi sau să le modificaţi sau să le ştergeţi pe cele existente după crearea primei campanii sau a primului anunţ.
  • activaţi mai multe anunţuri (opţional)
ads Programul AdWords vă permite să activaţi mai multe anunţuri pentru diferite interogări de căutare. Dacă este necesar, împărţiţi cuvintele cheie similare pe grupuri de anunţuri. Apoi, puteţi stabili exact ce anunţ apare în urma unor căutări, ceea ce înseamnă că puteţi adapta textul publicitar pentru interogările de căutare. Veţi beneficia astfel de o rată de click mai bună şi de o poziţie mai înaltă pentru anunţ, la un preţ mai scăzut. De exemplu, creaţi un grup de anunţuri pentru fiecare grup de produse.
  • introduceţi informaţiile de facturare
payment Nu trebuie decât să alegeţi una dintre următoarele metode de plată:

  • plată ulterioară prin carte de credit
  • plată anticipată prin carte de credit
  • voucherul

Dacă aveţi un voucher, îl puteţi folosi în calitate de client nou în momentul în care introduceţi informaţiile de facturare. Este foarte important să introduceţi informaţiile de facturare pentru ca anunţurile dumneavoastră să poată fi publicate. După folosirea voucherului, costurile înregistrate atunci când un utilizator dă click pe anunţul dumneavoastră depind de succesul acestuia. Cu toate acestea, puteţi opri oricând publicarea anunţurilor pentru a evita să acumulaţi costuri. Imediat după această solicitare, anunţurile dumneavoastră nu vor mai fi publicate.

 

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to Blog: Promovare site » Optimizare web » Web Design